Termékek
Menü

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavad?

Segítünk!

Új felhasználó vagy? Regisztrálj!

ÜNNEPI PILLANATOK

Kávék 15% kedvezménnyel! A részletekért kattints!

Blog

Legyél mindig naprakész a cégünkkel kapcsolatos termékekkel, hírekkel, újdonságokkal. Olvasd rendszeresen a blog cikkeinket!

Keresés a blogban
Kategóriák
Janik Zoltán

RENDszerezz!

blog
Írta: Janik Zoltán ekkor: 2024.08.22. 5:13
0 like 0 hozzászólás

A zseni átlátja a rendetlenséget, a káoszt - tartja a mondás - de valószínűleg ő sem bánná, ha 1 másodperc alatt megtalálna mindent, amit épp keres. Miért jobb, ha rendet tartunk magunk körül az irodában?

  1. Növeli a produktivitást: Ha minden tárgy, dokumentum és eszköz a megfelelő helyen van, kevesebb időt veszítünk keresgéléssel, így több idő marad a valódi munkára. Így a munkánk hatékonyabbá válik.
  2. Csökkenti a stresszt: Egy jól szervezett munkakörnyezetben kevésbé érezzük magunkat túlterheltnek. A rendetlenség gyakran feszültséget kelt, míg a rendezett környezet nyugodtabb légkört teremt.
  3. Jobb együttműködés: Mindenki tudja, hol találja meg a szükséges anyagokat, így gördülékenyebb a csapatmunka.
  4. Kevesebb hibalehetőség: Egy rendszerezett környezetben kisebb az esélye annak, hogy hibázz vagy elveszíts fontos dokumentumokat. / ez az online adatokra is igaz/
  5. Profibb megjelenés: Egy stílusos, rendezett iroda pozitív benyomást kelt az ügyfelek és partnerek körében. Ellenkező esetben ronthatja a megítélésünket is.
  6. Költségmegtakarítás: Elkerülhető a duplikáció és az elveszett eszközök pótlásának költsége.
  7. Nagyobb rugalmasság: Könnyebb alkalmazkodni a változásokhoz, ha a dolgok rendezettek és könnyen elérhetők.

Kezd az őszt rendszerezéssel! Szerezd be a hozzá szükséges eszközöket, most kedvezményes áron!

Tetszik
Tetszik
Megosztom
Hozzászólások

Ez a blogbejegyzés csak belépve commentelhető!

Hozzászólás írása
Még nincs egy hozzászólás sem.