Mi az elérhetősége a HomeOfficeShop.hu webáruház ügyfélszolgálatának?
Az ügyfélszolgálat a (06-1) 401 2043-as vezetékes telefonszámon, ill. a
hello@homeofficeshop.hu e-mail címen érhető el.
Hol található a HomeOfficeShop.hu webáruház telephelye?
A HomeOfficeShop.hu webáruházat működtető VECTRA-LINE Plus Kft. telephelye Mogyoródon a Szadai út 10. szám alatt található.
Mikor érhető el a HomeOfficeShop.hu webáruház ügyfélszolgálata?
Az ügyfélszolgálat munkanapokon hétfőtől péntekig 08:00 -16:00 óráig érhető el.
Ki lehet a HomeOfficeShop.hu webáruház vásárlója?
Mindenki, aki Budapest és Pest vármegyében lakik, van a telephelye vagy a székhelye.
Hogyan tudok viszonteladóként regisztrálni?
Amennyiben viszonteladóként a termékeink forgalmazási lehetőségei után érdeklődsz, úgy kérünk, hogy a Nagykereskedelmi üzletágunk webáruházában regisztrálj:
www.irodaszer-nagykereskedelem.hu. Nem csupán a termék beszerzésekben számíthatsz ránk, hanem olyan szolgáltatásokban is, amelyek a partnerköröd kiszolgálásához, új partnerek szerzésében segítségedre lesznek. Ilyen szolgáltatásunk például a saját webáruház bérlése alacsony havidíjak mellett logisztikai dropshipping szolgáltatásokkal kiegészítve.
Mikor kapok visszaigazolást a regisztrációmról?
Regisztrációs igényedet automatikusan irányítószám alapján ellenőrzzük le, és fogadjuk el. Az elfogadott regisztrációs kérelmedről e-mail visszaigazolást küldünk. Előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail spam-be kerül, vagy postaládád túlterheltsége miatt nem kézbesíthető. Amennyiben a visszaigazolás 1 munkanapon belül nem érkezik meg, úgy kérjük, hogy fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a
hello@homeofficeshop.hu e-mail címen.
Mit tegyek, ha nem tudok bejelentkezni a HomeOfficeShop.hu webáruházba?
Győződj meg arról, hogy helyesen adtad-e meg a felhasználónevedet és jelszavadat. Amennyiben helyesen adtad meg az adataidat és mégsem tudsz bejelentkezni, úgy kérj e-mailben jelszó emlékeztetőt. Ha ennek ellenére sem tudsz bejelentkezni, úgy kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a
hello@homeofficeshop.hu e-mail cmen.
Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Amennyiben elfelejtetted a jelszavadat, úgy kattints a bejelentkezés ablakban az „Elfelejtetted a jelszavadat?” szövegre. A regisztrált e-mail címed megadása után fogsz kapni egy automatikusan generált jelszót, amelyet később a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontjában megtudsz változtatni.
Mit tegyek, ha a jelszó emlékeztető azt a hibaüzenetet írja, hogy “Nem létező e-mail cím”, pedig tudom, hogy a helyes e-mail címet írtam be?
Ellenőrizd, hogy a célcsoportodnak megfelelő webáruházba (Home Office Shop Webáruházra szól-e a regisztrációd) jelentkeztél-e be, ha a hiba továbbra sem szűnik meg, úgy kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a
hello@homeofficeshop.hu e-mail címen.
Hogyan tudom leadni a rendelésemet?
A webáruházban kiválasztod a kívánt termékeket, majd a "Kosárba" ikonra kattintva a kosárba teheted, így felül megjelenik a kosarad a kiválasztott termékekkel.
Amennyiben minden megvásárolni kívánt terméket kiválasztottál, úgy a lila menü sáv jobb oldalán lévő kosár ikonra kell kattintanod.
Ekkor megjelenik a "Kosár" oldal, itt a megrendelés véglegesítése előtt, még három lépés van hátra:
1. A "Kosár tartalma" menüben a megrendelésed tételeit láthatod, amit nyomtatni vagy exportálni is tudsz . A cikkszámok megadásával gyors rendelést is tudsz rögzíteni, vagy fájlból rendelést is tudsz importálni.
2. A "Megrendelés adatai" menüpontban megadhatod a szállítási és fizetési módot, valamint saját megrendelésszámot és megjegyzést is fűzhetsz a megrendelésedhez.
3. Az "Ellenőrzés" menüpontban még tudsz a megrendeléseden módosítani.
Ha mindent rendben találsz, akkor a "Véglegesítés" gombra kattintva leadhatod a rendelésed, amelyről automatikus visszaigazoló levelet kapsz.
Hogyan módosíthatom a rendelt mennyiséget?
A Kosárban a “Kosár tartalma” oldalon bármikor megváltoztatható minden mennyiség.
Hogyan tudom a rendelésemet lemondani?
Amennyiben már megrendelted a terméket, de időközben meggondoltad magad és már nem tartasz igényt a megrendelésedre, akkor többféleképpen is eljárhatsz:
1. Amíg nem készül csomagszám a rendelésedhez, addig a weboldalon a “Webirodánk” menüben bármikor lemondhatod a rendelésedet.
2. Amennyiben már elkészült a csomagszám, akkor e-mailben vagy telefonon tudod jelezni az elállási szándékodat az ügyfélszolgálatunk felé, aki továbbítja a lemondási igényedet a futárszolgálat felé.
3. Ha valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérésedet és a kiszállítás mégis elindult, akkor utasítsd vissza a csomag átvételét a futárszolgálattól.
Hogyan vehetem át a megrendelésem?
Rendeléskor ki tudod választani a kosárban, hogy személyesen a telephelyünkön, házhoz szállítással, csomagpontra vagy csomagautomatába kéred-e a megrendelésed teljesítését.
Van-e lehetőségem időpontra átvenni a megrendelésemet személyesen a telephelyen?
Igen. A rendelésed teljesítési módjának rögzítésekor megadhatod a kosárban a személyes átvétel dátumát és időpontját, így nem kell várakoznod a megrendelésed átvételére.
Hétvégén is van házhoz szállítás?
Nem, sajnos a szállítmányozóink csak hétköznapokon szállítanak házhoz.
Meddig kell leadnom a rendelésem, hogy 24 órán belül házhoz szállítással megkapjam?
A 24 órás szállítási időt a munkanapokon 16:00 óra előtt leadott rendelések esetén tudjuk vállalni. Ez esetben Express szállítási díjat számítunk fel. A 48 órás házhoz szállítás költségeiről, a díjmentes rendelési értékhatárról az ÁSZF-ből kaphatsz tájékoztatást.
Mit tegyek, ha eltűnt a kosaramba tett termék?
Amennyiben 16:00 után a kosár tartalmát módosítod, úgy a kosár tartalma a következő napon éjfélkor törlésre kerül. Amennyiben 16:00 után nem módosítasz a kosaradban lévő termékeken, úgy annak tartalmát aznap éjfélkor töröljük, így a nem véglegesített rendeléseid elvesznek.
A megrendelésemet mikor kapom meg a leghamarabb?
Minden termék információs oldalán feltüntetjük a termék várható beérkezési idejét, a készleten lévő termékünk megrendeléseit a következő munkanapon - kérésednek megfelelően 24-48 órán belül - teljesítjük. Ha ettől eltérően szeretnéd kérni a megrendelésed teljesítését, akkor ezt jelezheted a megrendelésed “Megjegyzés” rovatában.
Mit tegyek, ha a megrendelésem teljesítésével kapcsolatban speciális kéréseim vannak?
Amennyiben speciális kérésed van, vagy válaszra, visszajelzésre tartasz igényt a megrendelésed véglegesítése előtt, úgy azt a rendelésed "Megjegyzés" rovatában teheted meg. Ez esetben az ügyfélszolgálat megkeres Téged a kéréseid teljesítésének lehetőségei miatt.
Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelésemet leadnom?
Minden sikeres rendelés után a regisztrációban megadott e-mail címedre egy webáruház rendelés visszaigazoló e-mailt kapsz, ez a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de egy fél órán belül mindenképp meg kell hogy érkezzen a postafiókodba. Ha nem kapod meg 30 percen belül a visszaigazolást, úgy kérjük, hogy fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a
hello@homeofficeshop.hu e-mail címen.
Mit tegyek, ha nem jött webáruház visszaigazoló e-mail a rendelésemről?
Minden megrendelés leadását és véglegesítését követően a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de 30 percen belül visszaigazoló e-mailben kapsz tájékoztatást a leadott megrendelésed részletes tartalmáról. Amennyiben 30 percen belül nem kapod meg a visszaigazoló e-mail üzenetünket, úgy kérjük, hogy fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a
hello@homeofficeshop.hu e-mail címen.
A HomeOfficeShop.hu webáruházban látott termékek ára tartalmazza az Áltatalános Forgalmi Adót (ÁFA-t)?
Regisztráció vagy bejelentkezés nélkül a HomeOfficeShop.hu webáruházban nettó és bruttó árakat látsz, ami tartalmazza az ÁFÁ-t.
Tudok-e készpénzzel fizetni a rendelésem átvételekor?
Készpénzzel történő fizetéskor a megvásárolt termékek árát a futárnak kell kifizetned az áru átvételekor forintban. Ezzel a fizetési móddal bruttó 500.000 Ft alatti megrendelés esetén élhetsz. Amennyiben a rendelésed kosárértéke meghaladja a bruttó 500.000 Ft-ot, úgy előre fizetve, átutalással tudod kifizetni a megrendelésedet. Ez esetben a fizetés proforma számla alapján történik, amelyet e-mailben küldünk meg Neked a rendelésed leadását követően. A kiszállítási folyamat csak azt követően indul el, hogy a termékek vételára a proforma számlán feltüntetett bankszámlán jóváírásra kerül. Banki átutalással történő fizetés esetén a jóváírás, banki szolgáltatótól függően, több időt is igénybe vehet. A megrendelt termékek átvételéhez szükség van a rendelést visszaigazoló e-mail bemutatására. Amennyiben a megrendelésedet készpénzzel egyenlíted ki a szállítmányozó partnerünk gépkocsivezetőjénél, úgy utánvétkezelésí díjat számítunk fel.
Fizethetek-e banki átutalással?
A HomeOfficeShop.hu webáruházban nincs erre lehetőséged.
Azonban azt javasoljuk, hogy a cégreszabott kiszolgálás, az egyedi árak, és a halasztott fizetési kedvezmények érdekében a
www.budapesti-cegellatas.hu webáruházunkba regisztrálj, ahol hosszabb partneri kapcsolat esetén lesz lehetőséged banki átutalással vásárolni.
Fizethetek-e bankkártyával a futárnak az áru átvételekor?
Az áru átvételekor a futárnak fizethetsz készpénzzel és bankkártyával egyaránt, de akár alternatív megoldásként ajánljuk az előre utalás lehetőségét is. Amennyiben a megrendelésedet készpénzzel vagy bankkártyával egyenlíted ki a szállítmányozó partnerünk gépkocsivezetőjénél, úgy utánvét kezelésí díjat számítunk fel.
Elfogadnak-e utalványt fizetéshez?
Nem. Sajnos nem tudunk utalványt elfogadni.
Mennyibe kerül a házhoz szállítás költsége?
Amennyiben a rendelésed értéke nem eléri a bruttó 25.000 Ft-ot, úgy bruttó 1.490 Ft szállítási díjat számítunk fel. A szállítási értékhatáron felüli rendelések után semmilyen további díjat nem számítunk fel.
Mikor kapom meg a megrendelésemet?
A 16:00-ig leadott webes megrendeléseket, amelyekből van raktárkészletünk felár ellenében a következő munkanapon házhoz szállítjuk. 48 órán belüli házhoz szállítás esetén nem számítunk fel Express szállítási díjat. A várható szállítás időpontjáról a visszaigazoló e-mailben tájékoztatunk.
Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik, mely az adott szállítmányozótól függ. A csomag érkezésének pontos idejét a szállítmányozóval tudod leegyeztetni a csomagszám alapján, melynek részleteit a “Webirodánk” “Bizonylatok” menüjében találod.
Hogyan tudom nyomonkövetni az aktív rendeléseimet?
A “Webirodánk” “Bizonylatok” menüjében követheted nyomon az aktív rendeléseidet.
Az ár megegyezik személyes átvétel esetén is?
Igen, minden esetben megegyezik.
Mit kell tennem, ha hibás terméket kaptam?
Amennyiben a termék átvételekor külsérelmi nyomok láthatóak a doboz csomagolásán, úgy a szállítmányozó céggel vetess fel jegyzőkönyvet. Az elkészült jegyzőkönyvet juttatsd el az ügyfélszolgálatunkra a
reklamacio@vectraline.hu e-mail címre, hogy mielőbb megkaphasd a megrendelt hibátlan árudat. Ha a termék csomagolásának kibontásakor szembesülsz az áru sérülésével, úgy ebben az esetben ki kell töltened az úgynevezett “Reklamációs adatlapot”, amit a webáruház láblécéből tudsz letölteni. Az adatlapot kitöltés után küld el az ügyfélszolgálatra a
reklamacio@vectraline.hu e-mail címre. Az űrlapon megjelölteknek megfelelően kivizsgáljuk a reklamációdat, és a döntésünket követően vagy visszatérítjük a vételárat, vagy újra küldjük a hibátlan, sérülésmentes terméket.
Mit tegyek, ha sérült csomagot kaptam a futártól?
Vásárlóinkat minden esetben igyekszünk a legnagyobb odafigyeléssel kiszolgálni, ennek ellenére előfordulhat, hogy a csomagod a szállítás során megsérül. Sérült csomagot soha ne vegyél át a szállítmányozótól, átvétel előtt minden esetben ellenőrizd a csomagod sértetlenségét. Amennyiben a termék átvételekor külsérelmi nyomok láthatóak a doboz csomagolásán, úgy a szállítmányozó céggel vetess fel jegyzőkönyvet. Az elkészült jegyzőkönyvet juttasd el az ügyfélszolgálatunkra a
reklamacio@vectraline.hu e-mail címre, hogy mielőbb kicserélhessük a megrendelésedet hibátlan árura.
Mi a teendőm, ha a megrendelt termék hibás, sérült vagy nem működik?
Hibás termék esetén az ÁSZF-ben meghatározott jótállási és kellékszavatossági rendelkezések az irányadóak. Hibás termék esetén kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálattal a
reklamacio@vectraline.hu e-mail címen.
Mit jelent, az hogy “Jelenleg nincs”?
Az általad kiválasztott termék jelenleg nincs raktáron, a rendelése folyamatban van. Az áru beérkezése terméktől függően általában 1-3 munkanapon belül megtörténik. A rendelés leadását követően amint megérkezik a termék, úgy kérésedre a megadott e-mail címre küldünk egy automata levelet, melyben értesülhetsz, hogy a megrendelt terméked beérkezésréről.
Mit jelent az pontosan, hogy “Raktáron”?
Azt jelenti, hogy a kiválasztott termék raktárról azonnal elérhető, átvehető. A személyes átvételhez nem szükséges rendelést leadnod, azonban határozottan javasolt. Amennyiben kiszállítást szeretnél kérni és a rendelésedet munkanapokon 16:00 óra előtt leadod a weboldalunkon, úgy már másnap kézbesítésre kerülhet a megrendelésed,
Mit jelent, hogy a termék “Kifutó”?
Ez a termék a készlet erejéig érhető el a kínálatunkban.