Termékek
Menü
OTTHON AZ IRODASZERBEN, IRODASZER AZ OTTHONODBAN

Bejelentkezés

Elfelejtette a jelszavát?

Segítünk!

Ön új felhasználó? Regisztráljon!

Gyakran ismételt kérdések

Érdekes kérdések és válaszok a cégünkkel és termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban.

Kapcsolatfelvétel

Mi az elérhetősége a HomeOfficeShop.hu webáruház ügyfélszolgálatának?
Az ügyfélszolgálat a (06-1) 401-2043-es vezetékes telefonszámon, ill. a hello@homeofficeshop.hu e-mail címen érhető el.
Hol található a HomeOfficeShop.hu webáruház telephelye?
A HomeOfficeShop.hu webáruház telephelye Budapesten a XVI. kerületben az Újszász utca 45/B. szám alatt található.
Mikor érhető el a HomeOfficeShop.hu webáruház ügyfélszolgálata?
Az ügyfélszolgálat munkanapokon hétfőtől péntekig 08:00 -16:00 óráig érhető el.

Regisztráció és partnerré válás feltételei

Ki lehet a HomeOfficeShop.hu webáruház vásárlója?
  • Lakosság és mikro vállalkozások Budapesten vagy a budapesti agglomerációban:
    A www.homeofficeshop.hu webáruház a háztartások és mikro vállalkozások szükségleteinek a kiszolgálásra jött létre. Azoknak ajánljuk a webáruházunkat, akik háztartást vezetnek, távmunkában otthonról dolgoznak, vagy kisebb vállalkozás számára szeretnék a napi működésükhöz szükséges termékeket rövid határidővel, költséghatékonyan beszerezni. Ha magadra ismertél, akkor jó helyen jársz, a HomeOfficeShop.hu webáruház Neked szól.
  • Kis-, közép- és nagyvállalatok Budapesten vagy a budapesti agglomerációban:
    Amennyiben kis-, közép vagy nagyvállalat nevében szeretnél regisztrálni, úgy azt javasoljuk, hogy a cégreszabott kiszolgálás érdekében a www.budapesti-cegellatas.hu webáruházunkban regisztrálj. Alacsony szállítási értékhatár mellett egyedi kondíciókkal 24 órán belül kiszállítjuk a megrendelésedet. Egyedi kéréseid, kérdéseid megválaszolásában, teljesítésében ügyfélszolgálatunk munkatársai és ügyfélmenedzsereink készséggel állnak a rendelkezésedre, legyen szó akár költséghelyenkénti számlázásról vagy szállításról, speciális termékek beszerzésről vagy egyedi kondíciók biztosításáról.
  • Az alábbi településekre szállítunk és teljesítjük a megrendeléseket:

    Budapest egész területe mellett: (2351) Alsónémedi, (2051) Biatorbágy, (2093) Budajenő, (2011) Budakalász, (2092) Budakeszi, (2040) Budaörs, (2014) Csobánka, (2161) Csomád, (2141) Csömör, (2135) Csörög, (2370, 2371, 2373) Dabas, (2337) Délegyháza, (2049) Diósd, (2023) Dunabogdány, (2330) Dunaharaszti, (2120) Dunakeszi, (2336) Dunavarsány, (2233) Ecser, (2030) Érd, (2113) Erdőkertes, (2363) Felsőpakony, (2151) Fót, (2131, 2132) Göd, (2100) Gödöllő, (2360) Gyál, (2230) Gyömrő, (2314) Halásztelek, (2053) Herceghalom, (2365) Inárcs, (2117) Isaszeg, (2366) Kakucs, (2024) Kisoroszi, (2143) Kistarcsa, (2016) Leányfalu, (2234) Maglód, (2339) Majosháza, (2146) Mogyoród, (2094) Nagykovácsi, (2142) Nagytarcsa, (2364) Ócsa, (2162) Őrbottyán, (2071) Páty, (2119) Pécel, (2074) Perbál, (2097) Pilisborosjenő, (2085) Pilisvörösvár, (2095) Pilisszántó, (2084) Pilisszentiván, (2098) Pilisszentkereszt, (2099) Pilisszentkereszt, (2009) Pilisszentlászló, (2017) Pócsmegyer, (2013) Pomáz, (2039) Pusztazámor, (2090) Remeteszőlős, (2083) Solymár, (2038) Sóskút, (2111) Szada, (2440) Százhalombatta, (2000) Szentendre, (2315) Szigethalom, (2015) Szigetmonostor, (2310) Szigetszentmiklós, (2134) Sződ, (2133) Sződliget, (2021, 2022) Tahitótfalu, (2335) Taksony, (2461) Tárnok, (2089) Telki, (2086) Tinnye, (2073) Tök, (2316) Tököl, (2045) Törökbálint, (2367) Újhartyán, (2724) Újlengyel, (2225) Üllő, (2096) Üröm, (2600) Vác, (2163) Vácrátót, (2220) Vecsés, (2112) Veresegyház, (2025, 2026) Visegrád, (2072) Zsámbék

    Budapest és agglomerációján kívüli regisztrációkat nem tudunk fogadni, a rendeléseket nem tudjuk teljesíteni.

    Hogyan tudok viszonteladóként regisztrálni?
    Amennyiben viszonteladóként a termékeink forgalmazási lehetőségei után érdeklődsz, úgy kérünk, hogy a Nagykereskedelmi üzletágunk webáruházában regisztrálj: www.irodaszer-nagykereskedelem.hu. Nem csupán a termék beszerzésekben számíthatsz ránk, hanem olyan szolgáltatásokban is, amelyek a partnerköröd kiszolgálásához, új partnerek szerzésében segítségedre lesznek. Ilyen szolgáltatásunk például a saját webáruház bérlése alacsony havidíjak mellett logisztikai dropshipping szolgáltatásokkal kiegészítve.
    Mikor kapok visszaigazolást a regisztrációmról?
    Regisztrációs igényedet automatikusan irányítószám alapján ellenőrzzük le, és fogadjuk el. Az elfogadott regisztrációs kérelmedről e-mail visszaigazolást küldünk. Előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail spam-be kerül, vagy postaládád túlterheltsége miatt nem kézbesíthető. Amennyiben a visszaigazolás 1 munkanapon belül nem érkezik meg, úgy kérjük, hogy fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a hello@homeofficeshop.hu e-mail címen.
    Mit tegyek, ha nem tudok bejelentkezni a HomeOfficeShop.hu webáruházba?
    Győződj meg arról, hogy helyesen adtad-e meg a felhasználónevedet és jelszavadat. Amennyiben helyesen adtad meg az adataidat és mégsem tudsz bejelentkezni, úgy kérj e-mailben jelszó emlékeztetőt. Ha ennek ellenére sem tudsz bejelentkezni, úgy kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a hello@homeofficeshop.hu e-mail cmen.
    Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
    Amennyiben elfelejtetted a jelszavadat, úgy kattints a bejelentkezés ablakban az „Elfelejtette a jelszavát” szövegre. A regisztrált e-mail címed megadása után fogsz kapni egy automatikusan generált jelszót, amelyet később a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontjában meg tudsz változtatni.
    Mit tegyek, ha a jelszó emlékeztető azt a hibaüzenetet írja, hogy “Nem létező e-mail cím”, pedig tudom, hogy a helyes e-mail címet írtam be?
    Ellenőrizd, hogy a célcsoportodnak megfelelő webáruházba (Home Office Shop Budapest Webáruházra szól-e a regisztrációd) jelentkeztél-e be, ha a hiba továbbra sem szűnik meg, úgy kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a hello@homeofficeshop.hu e-mail címen.

    Rendelések kezelése

    Hogyan tudom leadni a rendelésemet?

    A webáruházban kiválasztod a kívánt termékeket, majd a "Kosárba" ikonra kattintva a kosárba teheted, így felül megjelenik a kosarad a kiválasztott termékekkel.
    Amennyiben minden megvásárolni kívánt terméket kiválasztottál, úgy a lila menü sáv jobb oldalán lévő kosár ikonra kell kattintanod.
    Ekkor megjelenik a "Kosár" oldal, itt a megrendelés véglegesítése előtt, még három lépés van hátra:
    1. A "Kosár tartalma" menüben a megrendelésed tételeit láthatod, amit nyomtatni vagy exportálni is tudsz . A cikkszámok megadásával gyors rendelést is tudsz rögzíteni, vagy fájlból rendelést is tudsz importálni.
    2. A "Megrendelés adatai" menüpontban megadhatod a szállítási és fizetési módot, valamint saját megrendelésszámot és megjegyzést is fűzhetsz a megrendelésedhez.
    3. Az "Ellenőrzés" menüpontban még tudsz a megrendeléseden módosítani.
    Ha mindent rendben találsz, akkor a "Véglegesítés" gombra kattintva leadhatod a rendelésed, amelyről automatikus visszaigazoló levelet kapsz.

    Hogyan módosíthatom a rendelt mennyiséget?
    A Kosárban a “Kosár tartalma” oldalon bármikor megváltoztatható minden mennyiség.
    Hogyan tudom a rendelésemet lemondani?

    Amennyiben már megrendelted a terméket, de időközben meggondoltad magad és már nem tartasz igényt a megrendelésedre, akkor többféleképpen is eljárhatsz:
    1. Amíg nem készül csomagszám a rendelésedhez, addig a weboldalon a “Webirodánk” menüben bármikor lemondhatod a rendelésedet.
    2. Amennyiben már elkészült a csomagszám, akkor e-mailben vagy telefonon tudod jelezni az elállási szándékodat az ügyfélszolgálatunk felé, aki továbbítja a lemondási igényedet a futárszolgálat felé.
    3. Ha valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérésedet és a kiszállítás mégis elindult, akkor utasítsd vissza a csomag átvételét a futárszolgálattól.

    Hogyan vehetem át a megrendelésem?
    Rendeléskor ki tudod választani a kosárban, hogy személyesen a telephelyünkön, vagy házhozszállítással kéred-e a megrendelésed teljesítését.
    Van-e lehetőségem időpontra átvenni a megrendelésemet személyesen a telephelyen?
    Igen. A rendelésed teljesítési módjának rögzítésekor megadhatod a kosárban a személyes átvétel dátumát és időpontját, így nem kell várakoznod a megrendelésed átvételére.
    Hétvégén is van házhozszállítás?
    Nem, sajnos a szállítmányozóink csak hétköznapokon szállítanak házhoz.
    Meddig kell leadnom a rendelésem, hogy 24 órán belül házhozszállítással megkapjam?
    A 24 órás szállítási időt a munkanapokon 16:00 óra előtt leadott rendelések esetén tudjuk vállalni. Ez esetben Express szállítási díjat számítunk fel, melynek költsége bruttó 990 Ft. A 48 órás házhozszállítás díjmentes bruttó 7.000 Ft rendelési értékhatár felett.
    Mit tegyek, ha eltűnt a kosaramba tett termék?
    Amennyiben 16:00 után a kosár tartalmát módodosítod, úgy a kosár tartalma a következő napon éjfélkor törlésre kerül. Amennyiben 16:00 után nem módosítasz a kosaradban lévő termékeken, úgy annak tartalmát aznap éjfélkor töröljük, így a nem véglegesített rendeléseid elvesznek.
    A megrendelésemet mikor kapom meg a leghamarabb?
    Minden termék információs oldalán feltüntetjük a termék várható beérkezési idejét, a készleten lévő termékünk megrendeléseit a következő munkanapon - kérésednek megfelelően 24-48 órán belül - teljesítjük. Ha ettől eltérően szeretnéd kérni a megrendelésed teljesítését, akkor ezt jelezheted a megrendelésed “Megjegyzés” rovatában.
    Mit tegyek, ha a megrendelésem teljesítésével kapcsolatban speciális kéréseim vannak?
    Amennyiben speciális kérésed van, vagy válaszra, visszajelzésre tartasz igényt a megrendelésed véglegesítése előtt, úgy azt a rendelésed "Megjegyés" rovatában teheted meg. Ez esetben az ügyfélszolgálat megkeres téged a kéréseid teljesítésének lehetőségei miatt.
    Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelésemet leadnom?
    Minden sikeres rendelés után a regisztrációban megadott e-mail címedre egy webáruház rendelés visszaigazoló e-mailt kapsz, ez a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de egy fél órán belül mindenképp meg kell hogy érkezzen a postafiókodba.
    Mit tegyek, ha nem jött webáruház visszaigazoló e-mail a rendelésemről?
    Minden megrendelés leadását és véglegesítését követően a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de 30 percen belül visszaigazoló e-mailben kapsz tájékoztatást a leadott megrendelésed részletes tartalmáról. Amennyiben 30 percen belül nem kapod meg a visszaigazoló e-mail üzenetünket, úgy kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
    A HomeOfficeShop.hu webáruházban látott termékek ára tartalmazza az Áltatalános Forgalmi Adót (ÁFA-t)?
    Regisztráció vagy bejelentkezés nélkül a HomeOfficeShop.hu webáruházban bruttó árakat látsz. Bejelentkezés után beállíthatod a “Webiroda” “Beállításaim” menüjében, hogy bruttó vagy nettó árakat szeretnél látni.

    Kedvezményekkel kapcsolatos kérdések

    Mit tegyek, ha egyedi árakat, mennyiségi kedvezményeket szeretnék kérni?
    A HomeOfficeShop.hu webáruházban nem tudunk egyedi árakat, mennyiségi kedvezményeket biztosítani. Azonban azt javasoljuk, hogy a cégreszabott kiszolgálás, mennyiségi kedvezmények, az egyedi árak, és a halasztott fizetési kedvezmények érdekében a www.budapesti-cegellatas.hu webáruházunkba regisztrálj, hogy ezeket a szolgáltatásokat igénybe vehesd.

    Fizetési lehetőségek

    Tudok-e készpénzzel fizetni a rendelésem átvételekor?
    Készpénzzel történő fizetéskor a megvásárolt termékek árát a futárnak kell kifizetned az áru átvételekor forintban. Ezzel a fizetési móddal bruttó 500.000 Ft alatti megrendelés esetén élhetsz. Amennyiben a rendelésed kosárértéke meghaladja a bruttó 500.000 Ft-ot, úgy előre fizetve, átutalással tudod kifizetni a megrendelésedet. Ez esetben a fizetés proforma számla alapján történik, amelyet e-mailben küldünk meg Neked a rendelésed leadását követően. A kiszállítási folyamat csak azt követően indul el, hogy a termékek vételára a proforma számlán feltüntetett bankszámlán jóváírásra kerül. Banki átutalással történő fizetés esetén a jóváírás, banki szolgáltatótól függően, több időt is igénybe vehet. A megrendelt termékek átvételéhez szükség van a rendelést visszaigazoló e-mail bemutatására.
    Fizethetek-e banki átutalással?
    A HomeOfficeShop.hu webáruházban nincs erre lehetőséged. Azonban azt javasoljuk, hogy a cégreszabott kiszolgálás, az egyedi árak, és a halasztott fizetési kedvezmények érdekében a www.budapesti-cegellatas.hu webáruházunkba regisztrálj, ahol hosszabb partneri kapcsolat esetén lesz lehetőséged banki átutalással vásárolni.
    Fizethetek-e bankkártyával a futárnak az áru átvételekor?
    Az áru átvételekor a futárnak fizethetsz készpénzzel és bankkártyával egyaránt, de akár alternatív megoldásként ajánljuk az előre utalás lehetőségét is.
    Elfogadnak-e utalványt fizetéshez?
    Nem. Sajnos nem tudunk utalványt elfogadni.

    GDPR adatkezelés

    Hol tudom lekérni a HomeOfficeShop.hu webáruházat üzemeltető VECTRA-LINE Plus Kft. által tárolt adataimat?
    Az oldal alján a GDPR kérelemnél kérheted le a tárolt adataidat, pár napon belül megkapod a részletesen tárolt adataidat.
    Mi a módja annak, ha a tárolt adataim befagyasztását vagy törlését szeretném kérni a HomeOfficeShop.hu webáruházat üzemeltető VECTRA-LINE Plus Kft.-től?
    Az oldal alján a GDPR kérelemnél kérheted a tárolt adataidnak a törlését vagy befagyasztását.

    Szállítással kapcsolatos információk

    Mennyibe kerül a házhozszállítás költsége?
    Amennyiben a rendelésed értéke nem eléri a bruttó 7.000 Ft-ot, úgy rendelési összeghatártól függően 0 - 3.000 Ft között bruttó 990 Ft, 3.000 Ft - 7.000 Ft között bruttó 690 Ft szállítási díjat számítunk fel. A szállítási értékhatáron felüli rendelések után semmilyen további díjat nem számítunk fel, amennyiben nem az Expressz 24 órás házhozszállítást választod, aminek a díja bruttó 990 Ft.

    Szállítási díjaink:

    Rendelés értéke Szállítási költség Utánvét díja Személyes átvétel díja
    3.000 Ft*-ig 990 Ft* 0 Ft 0 Ft
    3.001 - 7.000 Ft*-ig 690 Ft* 0 Ft 0 Ft
    7.001 Ft*-tól 0 Ft 0 Ft 0 Ft

    *Bruttó fogyasztói ár

    Mikor kapom meg a megrendelésemet?
    A 16:00-ig leadott webes megrendeléseket, amelyekből van raktárkészletünk bruttó 990 Ft-os felár ellenében a következő munkanapon házhozszállítjuk. 48 órán belüli házhozszállítás díjmentes. A várható szállítás időpontjáról a visszaigazoló e-mailben tájékoztatunk.
    Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
    A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik.
    Hogyan tudom nyomonkövetni az aktív rendeléseimet?
    A “Webirodánk” “Bizonylatok” menüjében követheted nyomon az aktív rendeléseidet.
    Az ár megegyezik személyes átvétel esetén is?
    Igen, minden esetben megegyezik.

    Reklamáció kezelés, szállítási panaszok

    Mit kell tennem, ha hibás terméket kaptam?
    Amennyiben a termék átvételekor külsérelmi nyomok láthatóak a termék csomagolásán, úgy a szállítmányozó céggel vetess fel jegyzőkönyvet. Az elkészült jegyzőkönyvet jutatsd el az ügyfélszolgálatunkra a hello@homeofficeshop.hu e-mail címre, hogy mielőbb megkaphasd a megrendelt hibátlan árudat. Ha a termék csomagolásának kibontásakor szembesülsz az áru sérülésével, úgy ebben az esetben ki kell töltened az úgynevezett “Reklamációs adatlapot”, amit a webáruház “Letöltések” menüjébőt tudunk letölteni. Az adatlapot kitöltés után küld el az ügyfélszolgálatra a hello@homeofficeshop.hu e-mail címre. Az űrlapon megjelölteknek megfelelően kivizsgáljuk a reklamációdat, és a döntésünket követően vagy visszatérítjük a vételárat, vagy újra küldjük a hibátlan, sérülésmentes terméket.
    Mit tegyek, ha sérült csomagot kaptam a futártól?
    Vásárlóinkat minden esetben igyekszünk a legnagyobb odafigyeléssel kiszolgálni, ennek ellenére előfordulhat, hogy a csomagod a szállítás során megsérül. Sérült csomagot soha ne vegyél át a szállítmányozótól, átvétel előtt minden esetben ellenőrizd a csomagod sértetlenségét. Amennyiben a termék átvételekor külsérelmi nyomok láthatóak a termék csomagolásán, úgy a szállítmányozó céggel vetess fel jegyzőkönyvet. Az elkészült jegyzőkönyvet jutasd el az ügyfélszolgálatunkra a hello@homeofficeshop.hu e-mail címre, hogy mielőbb kicserélhessük a megrendelésedet hibátlan árura.
    Mi a teendőm, ha a megrendelt termék hibás, sérült vagy nem működik?
    Hibás termék esetén az ÁSZF-ben meghatározott jótállási és kellékszavatossági rendelkezések az irányadóak. Hibás termék esetén kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálattal a hello@homeofficeshop.hu e-mail címen.

    Számlázással kapcsolatos kérdések

    Nem kaptam meg a számlát, milyen módon juthatok hozzá?
    A számlát minden esetben a küldemény dobozába csomagoljuk, több doboz esetén a külsején jelöljük, hogy melyik dobozban található a számla. Ha nem találtál számlát a küldemény dobozában, akkor kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a hello@homeofficeshop.hu e-mail címen.
    Mit tegyek, ha nem a megrendelt áron kaptam meg a rendelésemet?
    Az áreltérést tapasztalsz, akkor kérünk, hogy jelezd ezt az ügyfélszolgálatunknak a hello@homeofficeshop.hu e-mail címen. Az e-mail mellékleteként küld el a számlád másolatát és a webáruháztól kapottvisszaigazoló e-mailt a rendelésedről.

    Készlet információ

    Mit jelent, az hogy “Jelenleg nincs”?
    Az általad kiválasztott termék jelenleg nincs raktáron, a rendelése folyamatban van. Az áru beérkezése terméktől függően általában 1-3 munkanapon belül megtörténik. A rendelés leadását követően amint megérkezik a termék, úgy kérésedre a megadott e-mail címre küldünk egy automata levelet, melyben értesülhetsz, hogy a megrendelt terméked beérkezésréről.
    Mit jelent az pontosan, hogy “Készleten”?
    Azt jelenti, hogy a kiválasztott termék raktárról azonnal elérhető, átvehető. A személyes átvételhez nem szükséges rendelést leadnod, azonban határozottan javasolt. Amennyiben kiszállítást szeretnél kérni és a rendelésedet munkanapokon 16:00 óra előtt leadod a weboldalunkon, úgy már másnap kézbesítésre kerülhet a megrendelésed,
    Mit jelent, hogy a termék “Kifutó”?
    Ez a termék a készlet erejéig érhető el a kínálatunkban.

    Hírlevélre fel és leiratkozás

    Mit tegyek, ha nem kapom meg a hírleveleket?
    A webáruházba belépést követően tudod ellenőrizni, hogy a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontban a hírlevelekre vonatkozó beállításaid rendben vannak-e. Amennyiben a hírlevél beállításoknál a “HomeOfficeShop.hu webáruház hírlevél” előtti négyzet be van pipálva, és ennek ellenére még sem kapod meg hírleveleinket, úgy kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a hello@homeofficeshop.hu e-mail címen.
    Mit tegyek, ha nem tudok feliratkozni a hírlevélre?
    Hírlevél feliratkozási igényedet a webáruházba való bejelentkezést követően a “Webiroda” "Beállítások" “Beállításaim” menü pontban a hírlevelekre vonatkozó beállításoknál a “HomeOfficeShop.hu webáruház hírlevél” szöveg előtti pipa kitöltésével tudod beállítani.
    Nem akarok több hírlevelet kapni, hogyan tudok leiratkozni?
    Hírlevélről két módon iratkozhatsz le. A kiküldött hírlevélben található leiratkozó link használatával, illetve a webáruházba való bejelentkezést követően a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontban a hírlevelekre vonatkozó beállításoknál a “HomeOfficeShop.hu webáruház hírlevél” szöveg előtti pipa kitörlésével.