Nyakunkon a karácsony, s ahhoz, hogy nyugodtan, stresszmentesen menjünk neki az ünnepi időszaknak, érdemes elvarrni az utolsó szálakat is a munkahelyünkön. Írj egy TO DO listát az alábbi feladatokkal:
- Határidők ellenőrzése és lezárása
Mérd fel, mely feladatokat kell mindenképpen befejezni az ünnepek előtt. Ha marad valami a következő évre, készíts hozzá tervet.
- Költségvetés áttekintése
Zárd le az éves költségvetést, és készítsd el az előrejelzést a következő évre. Ellenőrizd a kifizetéseket és a szükséges jóváhagyásokat.
- Köszönetek és ajándékok
Küldj köszönetet az ügyfeleknek, partnereknek és kollégáknak. Egy személyre szóló üzenet vagy apró figyelmesség erősíti a kapcsolatokat.
- E-mailes szabadságolás beállítása
Ne felejtsd el beállítani az automatikus válaszokat az ünnepi időszakra, és írd bele, hogy mikor leszel újra elérhető.
- Dokumentumok rendszerezése
Tedd rendbe az irodai és digitális dokumentumokat. Ezzel tiszta lapot kezdhetsz az új évben.
- Ünnepi hangulat megteremtése
Díszítsétek fel az irodát, és szervezzetek egy kisebb karácsonyi eseményt vagy közös ebédet, hogy megköszönjétek az éves munkát.
- Újévi tervek előkészítése
Fogalmazd meg a legfontosabb célokat a következő évre. Készíts előzetes ütemtervet, hogy az ünnepek után gördülékenyen indulhasson az év.
S persze ne feledkezz meg, a jövő évi naptár beszerzésről sem!