Termékek
Menü

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavad?

Segítünk!

Új felhasználó vagy? Regisztrálj!

UTOLSÓ ESÉLY - MEGA KIÁRUSÍTÁS!

Kifutó termékek 20% kedvezménnyel! A részletekért kattints!

Blog

Legyél mindig naprakész a cégünkkel kapcsolatos termékekkel, hírekkel, újdonságokkal. Olvasd rendszeresen a blog cikkeinket!

Keresés a blogban
Kategóriák
Janik Zoltán

Az igazi nők márkája - ami 20 éve töretlenül építi a hölgyek önbizalmát

blog
Írta: Janik Zoltán ekkor: 2024.08.13. 6:28
0 like 0 hozzászólás

20 éve már, hogy formabontó módon, megjelent a tévé reklámokban  az igazi szépségideál, ami szembe megy a divattal, a trendekkel. A Dove reklámjai a valódi, hétköznapi nőket tartja a szépség megtestesítőinek, az agyon Photosshop-polt modellekkel szemben.

A Dove márka különleges kampányai az elmúlt években kiemelkedők voltak a marketing világában. Itt van néhány, amelyek különösen emlékezetesek:

  1. "Real Beauty" kampány (2004): Ez az egyik legismertebb Dove kampány, amely radikálisan új megközelítést alkalmazott a szépség reklámozásában. A kampány célja az volt, hogy megkérdőjelezze a hagyományos szépségideálokat, és bemutassa a nők sokszínű szépségét. A kampányban hétköznapi nőket szerepeltettek, nem pedig profi modelleket, ami nagy visszhangot váltott ki.
  2. "Evolution" (2006): Egy ikonikus videó, amely megmutatta, hogyan manipulálják a modellek megjelenését a reklámokban sminkkel és Photoshop-pal. Ez a kampány rámutatott arra, hogy a média által közvetített szépségideálok mennyire távol állnak a valóságtól, és a fiatal nők önbizalmára gyakorolt hatására hívta fel a figyelmet.
  3. "Real Beauty Sketches" (2013): Ebben a kampányban egy FBI-szintű rajzolóművészt kértek fel, hogy két portrét készítsen a nőkről: egyet a nők saját maguk által adott leírás alapján, a másikat pedig idegenek leírása alapján. Az eredmény sokkoló volt: az idegenek által adott leírások sokkal szebb képeket eredményeztek. A kampány célja az volt, hogy megmutassa, a nők gyakran önmaguk legkeményebb kritikusaik.
  4. "Reverse Selfie" (2021): Ebben a kampányban Dove a fiatal lányokra gyakorolt közösségi média nyomásra hívta fel a figyelmet. A kampány egy videót mutatott be, amelyben visszafelé játszódik le egy tökéletesített szelfi folyamata, megmutatva a szűrők és a digitális manipuláció negatív hatásait.
  5. "Courage Is Beautiful" (2020): A COVID-19 világjárvány alatt Dove tiszteletét fejezte ki az egészségügyi dolgozók előtt, akik hősiesen harcoltak a frontvonalban. A kampányban azoknak az egészségügyi dolgozóknak a fotóit mutatták be, akiknek az arcán a maszkok és a védőfelszerelés nyomai láthatók, kiemelve a bátorságot, mint valódi szépséget.

Neked melyik volt a kedvenced?

A Dove termékeit most kedvezményes áron tudod beszerezni, itt!

Tetszik
Tetszik
Megosztom
Hozzászólások

Ez a blogbejegyzés csak belépve commentelhető!

Hozzászólás írása
Még nincs egy hozzászólás sem.