A tavaszi karantén alatt sok ember kényszerült otthoni munkára, ami miatt rögtönzött dolgozószobákat kellett kialakítani az otthonunkban.
Sokan azóta is home office-ban dolgoznak. Nekik szeretnénk pár tippet adni, hogy milyen is legyen a legtökéletesebb munkakörnyezet.
1. Nyugalmas
Nagyon fontos, hogy a dolgozó szobánk egy nyugodt helyen legyen, távol a lakás központi részeitől, így mindig csendben, nyugalomban fogunk tudni dolgozni.
2. Világos
Legyen közel ablak vagy használjunk jó fényeket!
Az a legszerencsésebb, ha az íróasztal mögötti fal is világos árnyalatra van festve.
3. Praktikus
Amennyiben sok dokumentumot vagy eszközt használunk, azt lehetőség szerint próbáljuk meg rendszerezve egy fali polcra vagy íróasztal szekrénybe tárolni.
A lényeg az, hogy rend legyen körülöttünk.
4. Inspiráló
Kreatív munkát végző embereknek fontos, hogy vidám légkört teremtsünk! Használjunk motiváló képeket, idézeteket! Dobjuk fel a sarkot egy színes függönnyel vagy szőnyeggel, ami szárnyakat ad a munkához.
5. Kényelmes
Legyen kényelmes a székünk, használjunk akár fitballt, vagy egyéb ergonomikus ülőalkalmatosságot, amiben komfortosan tudunk ülni.